Click pt. mai multe produse.
N-a fost găsit niciun produs.

Termeni și Condiții

Prevederi Generale

Termenii și Condițiile se aplică la achiziționarea online de pe site-ul/urile BeUpShop.RO / BeUpShop.com, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitorului) și ale cumpărătorului (clientului).

Vânzător și operator al operațiunilor online este S.C EMMANUEL BEUP TRADING S.R.L., cu sediul în București, sectorul 1, Strada Almas, nr. 2-8, codul unic de înregistrare (C.U.I.) 39164475, număr de ordine în registrul comerțului J40/4952/11.04.2018.

Pentru informațiile de contact vă rugăm să consultați pagina de contact a site-ului.

Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:

     OG   21/1992          privind protecția consumatorului

     OUG 34/2014          privind drepturile consumatorului în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

     Legea 363/2007      privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea

                                   reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor.

     Legea 365/2002      privind comerțul electronic

Comanda

Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/lor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii simpli unde va completa detaliile de contact și va alege metoda de plată și de livrare.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul agrează ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

1. Definiții

Contract de vânzare - Orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator iar acesta din urmă plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.

Vânzătorul (distribuitorul) - Persoana care în concordanță cu Termenii și Condițiile contractuale oferă produsul consumatorului. 

Cumpărător - Orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau persoana juridică ori entitate juridică care își face cont ori comandă produse de pe site.

Utilizator -  Orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani sau persoana juridică înregistrată pe site care prin finalizarea procesului de creare a contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specificate în secțiunea Termeni și Condiții (această pagină)

     FORMULAR DE RETRAGERE
     Către : BeUpShop.RO/.COM  Email: info@beupshop.ro

2. Documente Contractuale

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica / edita cantitatea Bunurile și/sau a serviciilor din Comandă.
Dacă aceasta se va întâmpla, Cumpărătorul va fi înștiințat prin metodele de contact puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea comenzii și suma achitată va fi returnată.

În cazul plăților online, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru nici un alt cost suplimentar de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia.

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a oferi un motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe site. În cazul în care contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 14 zile vor începe de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită);
În cazul unei livrări repetate a bunurilor (contract prin care bunurile sunt trimis în mod repetat) perioada de 14 zile începe de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioade de retragere.

Dacă vă retrageți din contract, vom rambursa suma, fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua rambursarea prin transfer bancar (Cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 caractere). Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Cumpărătorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil pt. diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pt. determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Produsul poate fi returnar numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, să nu prezinte sub nici-o formă urme de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror carcter exclude acest lucru din motive igienice (de ex.: rujuri, creme, șampoane, pensule de machiaj, periuțe de dinți, epilatoare, aparate de ras, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, Vânzătorul are dreptul de a cere contravaloarea pagubei.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptăm returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabili valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului.


3. Procesarea Comenzilor

După înregistrarea comenzii, veți primi prin email un răspuns automat de confirmare. Comenzile primite până în ora 12 sunt de regulă procesate în aceeași zi sau în următoare zi lucrătoare.
Produsele sunt de regulă livrate în 7-14 zile lucrătoare, cu toate că 98% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi, caz în care vă vom anunța de îndată ce luăm la cunoștință.

4. Livrare

Taxa de transport este de 16 RON, indiferent de valoarea comenzii, locație (pe teritoriul României) sau compania de curierat selectată.

La momentul expedierii comenzii dvs. veți primi o confirmare electronică ce conține detalii privind firma de curierat și numărul coletului. Livrarea se face prin servicul de curierat. Bunurile sunt depozitate pe o perioadă de 7 zile. În cazul în care nu sunteți disponibil/ă pt. livrare, veți primi o notificare. Dacă livrarea nu se efectuează în termenul estimat, vă rugăm să ne contactați pt. urgentarea livrării. De asemenea există posibilitatea ridicării coletului de la sediul firmei de curierat, lista locațiilor fiind disponibilă online.

4. Modalități de plată

În numerar, la livrarea produselor - cea mai des folosită metodă de plată. Plătiți curierului, care va emite o chitanță.

Transfer Bancar - după primirea comenzii și în momentul acesteia veți primi numărul de cont pt. a efectua plata în avans. La livrarea produsului veți primi și chitanța.

Card de Credit - această metodă este complet securizată. În momentul plății, pentru asigurarea protecției tranzacțiilor și a datelor personale transmiterea acestora se face direct prin procesatorul de plăți. Dacă tranzația este autorizată, plata este făcută imediat și produsele achiziționate vor fi livrate în termen, dacă sunt în stoc.


5. Garanție și reclamații

Garanția se socotește de la data livrării produselor către cumpărător. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație în termen de 5 ani de la primire în cazul produselor cosmetice și în termen de 2 ani de la primire în cazul altor bunuri. Vânzătorul este responsabil pt. toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție.
O sesizare trebuie făcută prin email sau la telefon, la adresa sau nr. de contact specificate în secțiunea "Contact".
Clientului îi va fi ramburasată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub formă de voucher.
Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția).
Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute.
Procedura de retur va fi trimisă pe email-ul clientului imediat ce a fost recepționată sesizarea.

Garanția se acordă în următoarele cazuri:


Dacă este un defect care poate fi înlăturat produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani achitată într-un cont bancar în RON.

Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție.

În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție.

Pt. a beneficia de garanție, Cumpărătorul este obligat să facă o sesizare înainte.

în funcție de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanție, dovada achiziției produsului fiind suficientă și necesară.



Soluționare alternativă a litigiilor (SOL)

În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficace, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online încheiate cu dvs. în calitate de consumator prin intermediul acestui site vă informăm de existența și posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare "platforma SOL").

Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pt. consumatori și comercianți care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor indicate în paragraful anterior. Aveți posibilitatea de a accesa acest platforma SOL la următoarea adresă de internet:


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Adresa noastră de email: info@beupshop.ro

6. Prețurile și validitatea ofertei

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

Prețurile produselor sunt bazate pe prețurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi și sunt de regulă cele care pot fi achiziționate în magazin.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

7. Protecția datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicați nu vor fi furnizate către terțe părți fără acordul dvs. în prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii unilaterale și dreptul de a vă adresa justiției.
Totodată aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale și să solicitați ștergerea datelor. Pt. exercitarea acestor drepturi vă rugăm să ne contactați cu o cerere scrisă la departamentul suport clienți prin email la adresa info@beupshop.ro

8. Drepturile de autor

Toate informațiile și resursele prezentate pe acest site reprezintă proprietatea S.C. EMMANUEL BEUP TRADING S.R.L., folosirea acestor informații/resurse fără acordul nostru se pedepsește conform legilor în vigoare.

În cazul în care identificați materiale care intră sub incidența drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la info@beupshop.ro

9. Produsele cosmetice

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ și nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulțumim pt. înțelegere.
În conformitate cu legislația Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă care reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis.

10. Factura electronică

După expedierea coletului veți primi un email de confirmare în care se află află și factura în formar electronic, puteți astfel descărca factura accesând link-ul din email. De asemenea factura este disponibilă pt. descărcare în contul de client în orice moment.

În conformitate cu legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pt. cumpărător. De asemenea, Vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie făcută în termen de 48 ore, cel târziu.


Imaginile de pe website au caracter informativ.

Ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute. În calitate de consumator, aveți acum această opțiune. Autoritatea competentă în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, http://www.anpc.ro/.

Meniu